sera

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Johanna - 31 oktober 2011 23:07

Hej hopp!

Idag har Sera fått besöka veterinären. Vi fick veta att hon mådde bara finfint, och vägde ca 4 kilo. Hon var jätteduktig! Sist vi var där så var det bara klösa, fräsa och bita, men nu så försvarade hon sig knappt när hon blev undersökt :)

Jag och mamma slank efter veterinärbesöket in hemma hos min farmor och farfar. Och där hade minsann Sera kul! Dom hade ju en massa rum som måste undersökas, och en mysig stol som man kan vila på när man blir trött     

Nu såhär på kvällen blir hon ju jättebusig, och då så skulle ju jag förstöra lite genom att försöka ta kort...      Men det gick då INTE, för då smet hon in i det kolsvarta gästrummet...    Och sedan...

 

... blev det här det bästa jag kunde få på bild(Ja, hon är under sängen). Och FÖRSTÅS blev jag ju tvungen att använda blixt, så hon knep ihop ögonen för allt hon var värd   

Då är det svårt att tro att hon ibland ser ut så här:

 

Det är en viss skillnad, va? Och redigerade bilder blir ju ÄNNU roligare!

 

Nu har jag nog inget mer att berätta, så om något halvår eller så, så hör jag väl av mig igen   

Presentation


Den här bloggen handlar om den sibiriska katten Sera och hennes familj, bland annat hennes lillmatte: Mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards